Meniu
Cosul de cumparaturi

Termeni si conditii

Contract la distanta prin mijloace electronice

A. Obiectul documentului

Conditiile si termenii generali de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Prompt Service Clima S.R.L. prin magazinele online prompt-service.ro si climada.ro catre Cumparatori si pot fi modificate numai cu acordul scris al ambelor parti.

B. Definitii ale prezentului document

B.1 Utilizator: orice persoana care viziteaza si sau interactioneaza cu site-ul prompt-service.ro si climada.ro

B.2 Vanzator: S.C. Prompt Service Clima S.R.L., avand sediul social in Bucuresti, Calea Giulesti nr. 142, sector 6, numar registru comertului J40/22661/1994, CUI RO6706510

B.3 Cumparator: persoana juridica, persoana fizica sau alta entitate juridica care comanda bunuri si/sau servicii.

B.4 Magazin virtual: pagini web apartinand Prompt Service Clima SRL care se afla la adresa prompt-service.ro si climada.ro prin intermediul caruia Cumparatorul are acces la informatii privind produsele si serviciile oferite spre vanzare.

B.5 Bunuri si Servicii: orice echipament, serviciu, proiect finalizat, materiale sau parti a acestora, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.

B.6 Comanda online: este un document electronic prin care Cumparatorul intra in legatura cu Vanzatorul si prin care Vanzatorul este de acord sa livreze bunuri si servicii iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. In cazul in care produsele nu se afla in stocul curent de marfa, Vanzatorul le poate comanda la furnizor in urma solicitarii Cumparatorului dar in acelasi timp livrarea pentru astfel de comenzi se va face in momentul in care marfa ajunge in stocul Vanzatorului, in 24-48 de ore.

B.7 Comanda confirmata: este comanda efectuata online sau telefonic de catre un Cumparator ale carui date de identificare si detalii la comanda au fost validate telefonic sau prin email de catre Vanzator.

B.8 Incheierea contractului: are loc la emiterea facturii fiscale de catre Vanzator si nu la lansarea comenzii de catre Cumparator sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi de catre Vanzator.

B.9 Dreptul de autor - Acest website este intretinut si administrat de S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L.. Intregul continut al acestuia - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este in administrarea S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.
Preluarea de informatii de pe acest website in scopul republicarii totale sau partiale sub orice forma precum si folosirea fara acordul companiei S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. a oricaror elemente se pedepseste conform legilor in vigoare.
S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura website-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest website (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste website-uri o poarta in intregime proprietarii acestora.

B.10 Specificatii: toate caracteristicile si/sau descrierile serviciilor si echipamentelor asa cum sunt descrise in comanda.

C. Documente ale contractului

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul prompt-service.ro sau climada.ro, Cumparatorul agreeaza forma de comunicare prin email sau telefonic, prin care Vanzatorul isi desfasoara activitatea. Comanda va fi compusa din urmatoarele elemente:

  • Comanda in care sunt scrise clar datele de livrare si facturare
  • Specificatiile Cumparatorului acolo unde este cazul
  • Contract la distanta prin mijloace electronice

Comanda este finalizata atunci cand exista o confirmare electronica sau verbala (email sau telefon) din partea Vanzatorului catre Cumparator fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. In cazul in care Vanzatorul a confirmat comanda, acest lucru este o acceptare a termenilor comenzii. O comanda neconfirmata de Vanzator nu are in nici un moment valoarea unui Contract la distanta prin mijloace electronice.

D. Valabilitate

La emiterea facturii de catre Vanzator, contractul intra in vigoare. Vanzatorul informeaza Cumparatorul despre aceasta telefonic sau electronic (email). Conditiile si termenii generali de vanzare vor sta la baza contractului incheiat intre Vanzator si Cumparator. In completarea acestor acte, se va emite de catre Vanzator sau furnizor al acestuia, certificatul de garantie.

E. Obligatii extinse ale vanzatorului

Vanzatorul, pentru a onora comanda in cele mai bune conditii, isi va utiliza toate resursele profesionale si tehnice, ca bunurile si serviciile livrate sa indeplineasca specificatiile, cerintele si nevoile Cumparatorului.
Informatiile prezentate pe website au caracter informativ. Ele sunt documentate si modificate conform fiselor/website-urilor de prezentare ale producatorilor. De asemenea, descrierile produselor pot fi incomplete insa S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform datelor primite de la producatori/furnizori (Conform OUG 34/2014 ARTICOLUL 6: Cerinte de informare pentru contractele la distanta si cele in afara spatiilor comerciale. (1) Inainte ca un contract la distanta sau in afara spatiilor comerciale sau orice oferta similara sa produca efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului urmatoarele informatii in mod clar si inteligibil: a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, avand in vedere mediul de comunicare si produsele sau serviciile in cauza; [...])
S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. face toate eforturile in a furniza pe website informatii corecte despre produse: pret, imagini si caracteristici. E posibil ca unele date sa fie eronate.
Imaginile sunt prezentate pe website cu titlu de prezentare, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.)

F. Cesionarea si subcontractarea

In unele cazuri, pentru onorarea comenzii, Vanzatorul va putea cesiona si/sau subcontracta catre o terta parte diverse servicii, acest lucru putandu-se face fara informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
Intotdeauna Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

G. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala

Utilizatorul nu va copia, prelua, distribui si publica informatiile continute in magazinul virtual prompt-service.ro sau climada.ro in scop comercial fara acordul prealabil scris al titularului site-ului. Marcile, denumirile, insemnele grafice sunt proprietatea PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. neputand fi preluate sau folosite fara acordul prealabil scris al proprietarului. Deasemenea este interzisa orice modificare neautorizata in site-ul prompt-service.ro sau climada.ro.

H. Confidentialitate si publicitate

Se vor putea folosi de catre Vanzator informatiile furnizate de catre Cumparator pentru a se putea realiza Contractul la distanta prin mijloace electronice. Totodata va fi interzis Cumparatorului de a face public niciunei terte parti nici o informatie cu privire la comanda sau cu caracter privat primita de la Vanzator, fara acordul scris al Vanzatorului, sub sanctiunea platirii catre acesta de daune interese.
In baza acordului utilizatorului, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stoca si folosi in interes propriu in scopul realizarii activitatilor de marketing orice informatie care a fost trimisa de catre Cumparator prin intermediul site-ului. Deasemenea Vanzatorul nu va furniza niciunei terte parti informatiile primite de la Cumparator cu exceptia partenerilor agreati.

I. Termene si penalitati

Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii in cazul in care nu poate respecta termenul de livrare si/sau pornire a comenzii. Totodata Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanator cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea Vanzatorului a executarii contractului in conformitate cu termenele stabilite. Daca Cumparatorul din vina sa intarzie plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unor penalitati de 0,5% / zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de livrarea sau facturarea produselor se va stabili un nou termen de livrare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.

J. Facturare - plati

In comanda vor fi specificate pretul, termenul si modalitatea de plata. Se va emite de catre Vanzator catre Cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul este obligat sa furnizeze informatii pentru a putea fi emisa factura conform legislatiei in vigoare.
Pentru componentele electronice care sunt piese de schimb in echipamentele de incalzire si climatizare ce fac obiectul unor comenzi speciale, este necesara achitarea unui avans sau a intregii sume in avans.

K. Riscuri si responsabilitati

K. 1 Livrare: Bunurile vor fi expediate Cumparatorului, de catre Vanzator, prin curier sau cu masinile proprii.

K. 2 Transport – Ambalare: In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul Cumparatorului).
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

K. 3 Servicii la fata locului La solicitarea expresa a Cumparatorului, Vanzatorul poate asigura servicii reprezentand: descarcare, manipulare, instalare si punere in functiune. Aceste servicii vor fi negociate de catre Vanzator si Cumparator in legatura cu conditii de plata, pret si furnizare.

K. 4 Serviciul deschidere colet la livrare La solicitarea Cumparatorului sau gratuit, Vanzatorul, pentru anumite produse din lista, poate oferi serviciul de deschidere colet la livrare. In acest moment, Cumparatorul, la primirea coletelor poate sa verifice atat starea ambalajelor exterioare cat si continutul acestora. Semnatura de primire va certifica ca produsele sunt cele comandate si au fost livrate corespunzator.

L. ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE

Cand bunurile si serviciile sunt conforme cu datele tehnice specificate in comanda, Cumparatorul va accepta comanda. Daca bunurile si serviciile nu sunt conforme cu datele tehnice din comanda, atunci Vanzatorul va aduce in conformitate bunurile si serviciile conf. comenzii, fara a cere Cumparatorului alte costuri suplimentare. Vanzatorul are obligatia sa respecte OUG 34/2014 si va aplica politica de returnare. In cazul in care Vanzatorul va constata ca actiunile intreprinse de catre Cumparator au fost efectuate cu rea intentie, poate sa solicite daune interese catre Cumparator in conditiile legislatiei in vigoare.

M. Marfuri excedentare

Daca Vanzatorul livreaza mai multa marfa fata de cantitatea trecuta in comanda, Cumparatorul poate refuza marfa in plus in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

N. Garantii

Prin certificatul de garantie emis de Vanzator sau un furnizor al acestuia si prin orice alte garantii prevazute de legile aplicabile, Cumparatorul este asigurat impotriva oricarei neconformitati care poate afecta bunurile si serviciile sau o parte a lor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada specificata in certificat, de la data emiterii facturii de vanzare.
Exceptie fac produsele consumabile care nu beneficiaza de garantie.
Garantia pentru piese de schimb este conform legilor in vigoare.

O. Transferul proprietatii

La momentul efectuarii platii de catre Cumparator la adresa indicata in comanda, bunurile si serviciile vor intra in proprietatea sa. Prin livrare se intelege semnarea de primire a facturii fiscale cand bunurile si serviciile au fost livrate de catre personalul Vanzatorului sau semnarea de primire a documentului de transport emis de catre curier.
Cand bunurile si serviciile au fost livrate prin curier, Vanzatorul nu il autorizeaza pe curier sa deschida coletele la cererea Cumparatorului inainte de semnarea documentului de transport ci doar ulterior semnarii documentului de transport si achitarii contravalorii acestora.
Raspunderea Vanzatorului fata de continutul coletelor expediate va fi doar daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a facut livrarea.

P. Respectarea legilor si standardelor

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele referitoare la sanatate, securitate, mediu protectia muncii si PSI aplicabile la obligatiile sale contractuale, inclusiv fara limitare la asamblarea, manipularea, ambalarea, depozitarea, transportul si livrarea Bunurilor si Serviciilor.

Q. Raspundere

In momentul indeplinirii de catre Vanzator a oricaror din obligatiile sale pentru finalizarea comenzii, nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau orice terta parte o poate suferi si nici pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare sau pentru pierderea produselor.
Valabilitatea promotiilor va fi in limita stocului disponibil.
In cazul in care partenerii sau subcontractantii de orice fel implicati in executarea comenzii nu vor indeplini oricare din obligatiile contractuale, raspunzator va fi Vanzatorul.

R. Pret ridicol sau specificatii eronate

Unele preturi si/sau specificatii pot fi eronate. Vanzatorul va face toate eforturile pentru a pune la dispozitia Cumparatorului informatii cat mai corecte si mai complete despre preturi si specificatiile bunurilor si serviciilor. In momentul in care se inregistreaza o comanda cu un pret ridicol, Vanzatorul va fi indreptatit sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul in care se inregistreaza o comanda cu specificatii eronate ale unui produs, Vanzatorul va incerca prin orice mijloace sa livreze catre Cumparator un produs cu specificatii cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul generarii comenzii. In cazul in care Cumparatorul nu agreeaza propunerile Vanzatorului, Vanzatorul este indreptatit sa anuleze comanda Cumparatorului.

S. Incalcare - terminare

Daca obligatiile Vanzatorului inclusiv perioada de garantie nu sunt executate, Cumparatorul il va notifica pe Vanzator asupra acestei situatii. Se va initia un plan de actiune care va fi validat de catre parti in termen de 3 zile de la notificare.
O comanda poate fi anulata de catre Cumparator prin email inainte ca aceasta sa fi fost livrata.
Daca o comanda nu a fost anulata prin email inainte ca ea sa fi fost livrata, atunci comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-ul Vanzatorului.

T. Forta majora

Daca neexecutarea unor obligatii contractuale dintre V si C se datoreaza unui eveniment de forta majora, nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare. Forta majora este un eveniment imprevizibil şi irezistibil care împiedică o persoană să-şi îndeplinească obligaţia.

U. Litigii, Jurisdictie si Legea aplicabila

Contractul dintre Vanzator si Cumparator este supus legii Romane. Litigiile care au la baza interpretarea si executarea acestui contract, se va incerca solutionarea pe cale amiabila. Neajungandu-se la nici un acord pe aceasta cale, partile vor apela la instantele judecatoresti competente de la sediul Vanzatorului.

V. Diverse prevederi

V.1 In cazul in care una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, respectivele prevederi nu vor fi aplicate si Vanzatorul impreuna cu Cumparatorul se vor stradui asupra unor noi prevederi care sa fie in spiritul celor initiale.

V.2 Persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali pentru plasarea unei comenzi.

V.3 Prompt Service Clima S.R.L. are dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.

W. Date cu caracter personal

Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR). GDPR este o reglementare unica, direct aplicabila in toate statele membre ale Uniunii si inlocuieste Directiva 95/46/CE si, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Prompt Service Clima SRL aplica o politica de confidentialitate si securitate a datelor cu caracter personal in stricta conformitate cu prevederile GDPR, iar ca parte a angajamentului nostru pentru respectarea drepturilor persoanelor ale caror date personale le prelucram, va transmitem mai jos informatii relevante privind modul, scopul, temeiul legal si durata pentru care va prelucram datele personale, precum si cu privire la drepturile de care beneficiati si modul in care puteti sa exercitati aceste drepturi.
Puteti afla mai multe informatii privind politica de protectia a datelor personale aplicata de Prompt Service Clima SRL accesand link-ul.

W. 1 Ce date cu caracter personal utilizam?

Prelucram datele dumneavoastra de contact (nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, adresa postala), precum si istoricul dumneavoastra de cumparaturi pentru a interactiona cu dumneavoastra.
In anumite cazuri (spre exemplu atunci cand va furnizam un produs sau un serviciu) prelucram date precum cod numeric personal, serie si numar act identitate sau date bancare.
De asemenea, atunci cand vizitati unul din site-urile noastre, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea site-urilor si despre interactiunea dumneavoastra cu site-urile.

W. 2 Motivele pentru care prelucram datele dumneavoastra

Prompt Service Clima SRL a obtinut datele dumneavoastra personale fie direct de la dumneavoastra (pentru ca ati interactionat cu noi la unul din evenimentele organizate de Prompt Service Clima SRL, ati achizitionat unul din produsele sau serviciile vandute de noi sau ne-ati solicitat o oferta ori ati vizitat unul din website-urile noastre), fie de la unul din partenerii Prompt Service Clima SRL care ne-au solicitat o oferta personalizata pentru dumneavoastra.
Utilizam aceste date pentru realizarea urmatoarelor interese legitime ale noastre sau ale partenerilor nostri:

  • Transmiterea de promotii, oferte si noutati adaptate intereselor si nevoilor dumneavoastra (in cazul abonarii la newsletter);
  • Oferirea de servicii asociate (garantie, revizii, etc) in cazul produselor de folosinta indelungata;
  • Servicii de marketing direct (prin intermediul postei electronice sau fizic) si publicitate cu privire la produsele si serviciile noastre;
  • Pentru a asigura buna functionare a site-urilor noastre si pentru a imbunatati performanta acestora, precum si pentru a asigura accesul dumneavoastra la conturile create in cadrul site-urilor noastre;
  • Activitati de cercetare de piata, sondaje si opinii despre produsele achizitionate.

De asemenea, daca ne-ati solicitat o oferta sau ati achizitionat un produs sau un serviciu vandut de Prompt Service Clima SRL, prelucram datele dumneavoastra pentru a va putea raspunde la solicitari si pentru a va furniza serviciul sau produsul respectiv.

W. 3 Cat timp prelucram datele dumneavoastra?

Pentru a va asigura o experienta cat mai personalizata in interactiunea cu noi, pastram datele dumneavoastra personale pentru o perioada de maximum cinci ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu Prompt Service Clima SRL, cu exceptia cazurilor in care reglementarile legale aplicabile impun o perioada mai mare de stocare. Totusi, nu ne angajam sa pastram aceste date pentru intreaga perioada mentionata mai sus si putem sterge sau anonimiza datele dumneavoastra mai devreme.

W. 4 Cui dezvaluim datele dumneavoastra?

Prompt Service Clima SRL nu vinde, nu transfera, nu dezvaluie si nu permite accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal unor terti care nu au legatura cu activitatea sa.
Pentru a putea atinge scopurile descrise mai sus, Prompt Service Clima SRL poate dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal furnizorilor de produse si servicii angajati de Prompt Service Clima SRL pentru interactiunea cu dumneavoastra, respectiv:

  • companii de transport sau curierat si operatori de logistica angajati de Prompt Service Clima SRL;
  • procesatori de plati electronice in cazul vanzarilor on-line;
  • companii specializate ce desfasoara campanii de marketing sau cercetare de piata in numele Prompt Service Clima SRL;
  • furnizori de servicii IT ce asista Prompt Service Clima SRL pentru functionarea si intretinerea sistemelor si site-urilor Prompt Service Clima SRL;
  • partenerilor Prompt Service Clima SRL prin intermediul carora sunt vandute si/sau instalate produsele si serviciile pe care le solicitati Prompt Service Clima SRL;
  • furnizorilor de servicii de intretinere si garantie angajati de Prompt Service Clima SRL.

In toate cazurile descrise mai sus dezvaluirea datelor dumneavoastra cu caracter personal este realizata in baza unui contract incheiat cu destinatarii datelor, prin care acestia se obliga sa utilizeze datele exclusiv in scopul in care le-au fost incredintate, sa respecte obligatia de confidentialitate si de asigurare a securitatii datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislatiei in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

De asemenea, putem dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal unor autoritati publice (Parchet, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului), in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate de acestea.

W. 5 Ce drepturi aveti si cum le puteti exercita?

Intrarea in vigoare a GDPR va asigura urmatoarele drepturi pe care le puteti exercita in mod gratuit:

  • Sa fiti informat/a daca Prompt Service Clima SRL va prelucreaza sau nu datele personale si care sunt acestea;
  • Sa solicitati corectarea datelor transmise, in cazul in care acestea sunt incorecte sau incomplete;
  • Sa va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra, pentru motive intemeiate si legitime ce tin de situatia dumneavoastra particulara. In cazul prelucrarilor in scop de marketing direct, va puteti opune oricand in mod gratuit si fara justificare;
  • Sa solicitati stergerea datelor dumneavoastra, cu exceptia situatiei in care legea interzice stergerea.

Pentru protejarea datelor dumneavoastra cu caracter personal si a intereselor dumneavoastra, va putem solicita informatii suplimentare in scopul identificarii dumneavoastra.

W. 6 Confidentialitatea datelor dumneavoastra

Atunci cand prelucram datele dumneavoastra, utilizam masuri tehnice si organizationale care sa asigure confidentialitatea, disponibilitatea si corectitudinea datelor dumneavoastra.

Datele cu caracter personal care beneficiaza de un regim special de protectie (codul numeric personal, seria si numarul actului de identitate, date bancare), sunt prelucrate in conditii limitative si in concordanta cu dispozitiile legale aplicabile acestui tip de date, cu asigurarea unor masuri tehnice adecvate pentru protejarea lor.

Cu toate acestea, niciun sistem de securitate a informatiilor nu este infailibil. De aceea lucram in mod continuu pentru a asigura pastrarea masurilor noastre de securitate la cel mai inalt nivel si ne angajam sa va informam la timp in cazul oricaror incidente de securitate ce ar putea sa prezinte un risc semnificativ pentru drepturile dumneavoastra.

X. Returnari produse

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0725 223 238 / 0212 600 600. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Ghid returnare produse
Renuntarea la cumparare se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Prin intermediul formularului online retur
  2. Prin intermediul adresei de email retur@prompt-service.ro, fax sau hartie. Cererea trebuie sa contina urmatoarele:
    Va informez/Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse/prestarea urmatoarelor servicii:
    • Comandate la catalog/primite la data:
    • Numele consumatorului:
    • Adresa consumatorului:
    • Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
    • Data:

Exercitarea dreptului de retragere (conf art.9(1) din OUG 34/2014)
Consumatorul informeaza SC Prompt Service Clima S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract, fara invocarea unui motiv.

Obligatiile care revin SC Prompt Service Clima S.R.L. (conf art.13 din OUG 34/2014)
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de maxim 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia consumatorului de retragere.

Obligatiile care revin consumatorului (conf art.14 din OUG 34/2014) Produsele sunt inmanate SC Prompt Service Clima S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare (conf art.14 din OUG 34/2014)
Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator.

Retur de produse deteriorate (conf art.14 (3 si 4) din OUG 34/2014)
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la diminuarea valorii produsului.